tag:blogger.com,1999:blog-14076896348339385542024-02-22T00:37:41.540+02:00ΦΟΙΒΟΣ Ι. ΠΙΟΜΠΙΝΟΣΦοῖβος Ι. Πιομπῖνοςhttp://www.blogger.com/profile/01889551300566122524noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1407689634833938554.post-21099454702978240092010-05-17T16:33:00.019+03:002017-02-05T23:22:10.819+02:00<div style="font-family: Palatino Linotype,sans-serif; text-align: center;">
<span style="font-size: 120%;"> ΕΡΓΑ </span></div><br /><div style="font-family: Palatino Linotype,sans-serif; text-align: justify;"><br /><i>Ἕλληνες ἁγιογράφοι μέχρι τὸ 1821</i>, 1η ἔκδ. Ἀθήνα 1979, 21Χ14, σ. 337, 2η ἔκδ. ἀναθεωρημένη καὶ συμπληρωμένη, ἔκδ. Ε.Λ.Ι.Α., Ἀθήνα 1984, 21Χ14, σ. 552.<br /><br /><i>Σπουδὴ Θανάτου</i>, 1η ἔκδ. Πιτσιλός, Ἀθήνα 1996, 21Χ14, σ. 328, 2η ἔκδ. Μαΐστρος. Σύνορα, Ἀθήνα, 2006, 21Χ14, σ. 328.<br /><br /><i>Στάμος: Mία μαρτυρία γιὰ τὸν ζωγράφο ἀπὸ τὸν Φοῖβο Ἰ. Πιομπῖνο</i>, ἔκδ. FAGOTTO - Θρόισμα, Ἀθήνα 2003, 26, 5Χ21, σ. 64, πίν. 12.</div><br /><i>Τόπων ἐνθυμήματα</i>, ἔκδ. Θίνες, Ἀθήνα 2014, 12x17, σ. 28. <br /><br /><br><br>
<div style="font-family: Palatino Linotype,sans-serif; text-align: center;">
<span style="font-size: 120%;">ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ</span></div><br /><div style="font-family: Palatino Linotype,sans-serif; text-align: justify;"><br />Ὄυγκεν Χέρριγκελ, <i>Τὸ Ζὲν καὶ ἡ τέχνη τῆς τοξοβολίας (Zen in der Kunst des Bogenschiessens)</i>, ἔκδ. Πύρινος Κόσμος, Ἀθήνα 1979, 21Χ14, σ.80.<br /><br />Dominique Simonnet, <i>Τί εἶναι οἰκολογία; (Qu' est-ce que l' écologie?)</i>, ἔκδ. Νέα Σύνορα, Α. Α. Λιβάνης καί Σία, Ἀθήνα 1985, 19Χ12, σ. 87.<br /><br />Εὐγένιος Ἰονέσκο, <i>Μιὰ κόρη γιὰ παντρειά (La Jeune fille à marier)</i>, Ἀθήνα 1985, 22Χ15, σ. 30 (δίγλωσση ἔκδοση).<br /><br />Γκὺ ντὲ Μωπασάν, <i>Διηγήματα</i>, ἔκδ. Ἠριδανός, Ἀθήνα 1993, 18Χ11, σ.301.<br /><br />Giuseppe Ungaretti, <i>Ἕνδεκα ποιήματα</i>, (ἀπὸ κοινοῦ μὲ τὴν Paola Maria Minucci), ἔκδ Ὁδὸς Πανός, Ἀθήνα 1996, 21Χ14, σ. 111 (δίγλωσση ἔκδοση).<br /><br />Γκὺ ντὲ Μωπασάν, <i>Ὁ ἀλήτης καί ἄλλα διηγήματα</i>, ἔκδ. Ὁλκός, Ἀθήνα 1999, 21Χ14, σ. 219.<br /><br />Μετάφραση ἰταλικῶν ποιημάτων ἀπὸ κοινοῦ μὲ τὴν Paola Maria Minucci (σσ. 195-217) στὸν συλλογικὸ τόμο: <i>Συνομιλώντας μὲ τὸν Καβάφη, Ἀνθολογία ξένων καβαφογενῶν ποιημάτων</i>, ἐπιμ. Νάσος Βαγενᾶς, ἔκδ. Κέντρο Ἑλληνικῆς Γλώσσας, Θεσσαλονίκη 2000, 24Χ17, σ. 379.<br /><br />Giuseppe Ungaretti, <i>Ποιήματα</i>, 1η ἔκδ. Ἀθήνα 1990, 21Χ14, σ. 289, 2η ἔκδ. ἀναθεωρημένη καὶ συμπληρωμένη, Ἴκαρος, Ἀθήνα 2001, 21Χ14, σ. 402.<br /><br /><i>Ἡ διδασκαλία τοῦ Ραμακρίσνα</i>, ἀνθολόγηση - σχολιασμός: Ζὰν Ἐρμπέρ, ἔκδ. PRINTA. Τὰ πρόσωπα τῆς Ἀνατολῆς, Ἀθήνα 2001, 21Χ14, σ. 336.<br /><br />Ὀνορὲ ντὲ Μπαλζάκ, <i>Ἐλ Βερδοῦγο</i> (<i>El Verdugo</i>), ἔκδ. Ὁλκός, Ἀθήνα 2002, 22Χ15, σ. 45.<br /><br />Γκὺ ντὲ Μωπασάν, <i>Ἐπίλεκτα διηγήματα</i>, ἔκδ. Ἴκαρος, Ἀθήνα 2005, 21Χ14, σ. 576.<br /><br />Ἐμὶλ Ζολά, <i>Τὰ θαλασσινὰ τοῦ κυρίου Σάμπρ</i> (<i>Les Coquillages de M. Chabre</i>), ἔκδ. Ὁλκός, Ἀθήνα 2005, 18Χ11, σ. 102.<br /><br />Βλαντίμιρ Ναμπόκοφ, <i>Ἡ δεσποινὶς Ὄ</i>, (<i>Mademoiselle O</i>), ἔκδ. Μαΐστρος. Σύγχρονη Παγκόσμια Πεζογραφία, Ἀθήνα, 2007, 20Χ14, σ. 69.<br /><br />Γκὺ ντὲ Μωπασάν, <i>Δύο νουβέλες</i>, ἔκδ. Ἴκαρος, Ἀθήνα 2008, 20,5Χ14, σ. 183.<br /><br />Γκαμπριὲλ Ρουά, <i>Ἱστορίες ἀπὸ τὴν ὁδὸ Ντεσαμπώ</i>, ἔκδ. Μαΐστρος. Σύγχρονη Παγκόσμια Πεζογραφία, Ἀθήνα 2008, 20, 5Χ13,5, σ. 223.<br /><br />Ἐμἰλ Ζολά, <i>Οἱ ὦμοι τῆς μαρκησίας καὶ ἄλλα διηγήματα</i>, ἔκδ. Ἴκαρος, Ἀθήνα 2012, 20,5x14, σ. 176.<br></div>Φοῖβος Ι. Πιομπῖνοςhttp://www.blogger.com/profile/01889551300566122524noreply@blogger.com8